agentschap

Je bent klaar om te vliegen, nu de weg op.

De taxichauffeurs verdienen hun dagelijkse kost uit verschillende bronnen. Taxi’s zijn zeer nuttig om het Zakelijk vervoer aspect van hun levensonderhoud te ondersteunen. Ja, je hoeft niet altijd te werken voor de kost als je gewoon kunt rondkomen door van de taxi. Afhankelijk van waar je woont, wil je misschien een ‘juiste’ baan vinden, zodat je van je salaris kunt leven. Dit is een geweldige manier om een extra inkomen te verdienen. Overweeg om een parttime bedrijfje te beginnen dat kleding verkoopt of wat je vaardigheden ook zijn. Die zijn zowat overal te vinden. Begin een tabencer, vanwege de toename van het aantal webinstallaties.

Door te werken een part-time baan, of een oneven baan dienst, kunt u de ervaring en het vervoer te krijgen nadat je de hand van alles. Werken voor een van deze reclamebureaus zal u toelaten om snel te verplaatsen in een nieuwe industrie.

Reclame is een van de snelst groeiende industrieën. Het is een zeer efficiënt middel om reclame te maken. Met de hulp van het internet is het medium er bijna. De bureaus waarvoor ik werk zijn gegroeid van 5 bestelwagens naar 35 bestelwagens, simpelweg omdat het reclamemogelijkheden nu zoveel groter zijn. Het grootste deel van deze groei is gebeurd als gevolg van het internet. Het meest waarschijnlijk wanneer u begint in deze business zul je werken op een part-time basis doen rapporten en offertes, totdat je begint het maken van genoeg geld om een part-time auto te kopen. Daarna werk je aan zoveel projecten als je kunt aannemen. Of je nu verhuist, exporteert naar China, leads verkoopt aan kleine bedrijven of wat er maar in je opkomt, je kunt werken aan kleine non-profit bedrijfsprojecten, onder begeleiding van de klant.

Dit is uw eerste stap om een volwaardig onafhankelijk bedrijf te worden. Nu kunt u zich concentreren op de grotere opdrachten en hoeft u zich geen zorgen te maken over kleine opdrachten. Kleinere klanten betekenen ook dat u aan grotere zaken kunt werken, wat weer betekent dat u als agentschap snel kunt groeien. Dit is wat u een serieuze speler in de industrie zal maken.

Wees een vroege adapter

Persoonlijk denk ik dat het een goed idee is om na te denken over het starten van een eigen bedrijf. Als je begint na te denken over wat voor soort bedrijf je wilt beginnen, beslis dan van tevoren wat je wilt gaan doen. Ik begin meestal te denken aan een klein agentschap, omdat ik het gevoel heb dat dat het meest opwindende type bedrijf is om in te beginnen. Deze kleine agentschappen worden gerund zoals een groot bedrijf. Ze zullen vlot lopende vergaderingen, get-ways, uitgestrekte gebieden van de dekking, en al die tijd worden in een prachtige positie om nieuwe klanten te winnen en hun agentschap populariteit te laten groeien.

Maar de voordelen houden hier niet op. Ik kan niet genoeg benadrukken dat het runnen van een agentschap zelf kan veel beter financieel zin. Het huren of kopen van een voertuig kost tegenwoordig belachelijke prijzen. ronduit. Je eigen agentschap runnen is bijna altijd de beste financiële keuze. De reden is dat u uw geld verdienen door de inkomsten van het agentschap, niet de auto die je rijdt. Ook al is het moeilijker, u kunt zo veel geld besparen dat het de moeite waard is.

Een eigen klein agentschap beginnen is niet moeilijk, maar beslissen hoe u het wilt runnen en een positieve instelling behouden zullen u meer helpen dan u weet. Probeer altijd zo flexibel mogelijk te zijn. Als u besluit dat u een early adapter wilt zijn, kunt u met uw klanten samenwerken om erachter te komen wat zij van hun agentschappen nodig hebben. U kunt hen dan uw “Big Mom”-benadering geven en uw netwerk uitbreiden om meer en meer offertes te krijgen.

Grote investeringen zijn nodig

Het is absoluut noodzakelijk om te investeren in een voertuig. U kunt er niet omheen. Als u alleen een auto wilt kopen, koopt u een goed dat in waarde daalt en dat minstens een paar jaar niet aan uw financiële behoeften zal voldoen. Zelfs als u zich een gloednieuwe auto kunt veroorloven, bent u nog steeds duizenden meer kwijt voor de initiële investering. Wanneer u rekening houdt met de tijd die nodig is om de fondsen te werven, de operationele kosten, de mogelijkheid om een offerte te verdisconteren of te verplaatsen, de mogelijkheid om de cijfers te kraken, en de toekomstige verplichtingen, is het runnen van een agentschap meer dan zomaar een regel code. Het is uw eerste verbintenis aan uw toekomst.

Laat het niet aan het agentschap over

Terwijl het kiezen van uw bureau, vergeet niet dat je een lid van de marketing familie. agentschap sterke en zwakke punten zijn uw sterke en zwakke punten. Zorg ervoor dat het agentschap dat u kiest is opgezet om voor u te werken, niet andersom. De grootste fout die bureaus maken is dat ze niet goed communiceren. Uw klanten hebben echter misschien iets meer afstand nodig tot het agentschap. Hoeveel meer afstand is een afweging waard? Vijf jaar tussen upgrades is waarschijnlijk veel. Een periode van vijf jaar tussen upgrades is waarschijnlijk nog steeds te veel, een periode van één jaar tussen upgrades is waarschijnlijk te weinig. bureaus zouden kunnen falen in het adequaat leveren van uw diensten als u ongeïnteresseerd of gewoon niet toeschietelijk genoeg geïnteresseerd bent.